#KAMA_ALUMNI: Серафіма Куценко – продюсерка компанії Radioaktive Film.

Серафіма Куценко – випускниця курсу FILMMAKING.

Серафімо, ви навчалися в КАМА. Що саме змінилося в житті з того часу?

Під час навчання в КАМА на курсі Filmmaking, я працювала в рекламній агенції та саме змінила позицію копірайтерки на позицію продюсерки. Після Академії я ще декілька років була продюсеркою в агенції. Співпрацювала з великими клієнтами, продакшнами України та займалась in-house відео виробництвом.

Пізніше була фріланс-продюсеркою. Недовгий час працювала безпосередньо з клієнтами та cпробувала побудувати власний продакшн, але доволі швидко зрозуміла, що на даному етапі життя займатися бізнесом – це не моє. І буквально через декілька місяців мене запросили в якості фріланс-продюсерки до Radioaktive Film. 


Чим займаєтесь зараз?

Зараз я працюю продюсеркою в компанії Radioaktive Film.
Radioaktive Film – це сервісний відеопродакшн і моє завдання полягає в тому, щоб реалізовувати відеопроєкти вчасно, у межах бюджету, та щоб процес і результат, як мінімум, відповідали очікуванням кліентів, а в ідеалі – перевершували ці очікування.

Я займаюсь комунікацією з іноземною групою (продюсером, режисером, оператором та іншими), координую локальні департаменти – артдепартамент, локації, кастинг, стиль. Також слідкую за бюджетом і виконанням усіх задач. Зазвичай багато хто бачить мене тільки на зйомках, але насправді, більшу частину часу я проводжу за листами, таблицями, телефонними розмовами та зустрічами.


Розкажіть про свої найцікавіші кейси.

Одним із найцікавіших проєктів для мене була зйомка реклами, де не було жодного актора. Головними героями були повітряні кулі, дим, феєрверки, оптичні призми та вода в різних своїх станах. Це була дуже незвичайна робота, тому що посперечатися, наприклад, про колір блузки на акторці може багато хто, а ось посперечатися з законами фізики – набагато складніше. Справжнім викликом для нас стало завдання зробити феєрверки в величезному скляному кубі, який заповнено димом. При цьому цей куб ще й знаходився в історичній локації.

Незважаючи на численні тести, до моменту зйомки творча група сумнівалася, а чи вийде здійснити задум режисера. Нелегко було проводити і репетиції з хореографії повітряних куль діаметром півтора-два метри. Я ніколи не думала, що буду стільки знати про гліцерин і заломлення лазеру. В результаті реклама вийшла неймовірно красивою, режисер і клієнт були щасливі.


Що би ти порадила тим, хто тільки починає працювати в креативній індустрії?

В незалежності від професії, віку та статті, мої головні поради це:

  • Займатися фізичними навантаженнями щоденно – навіть 15 хвилин зарядки на день дадуть можливість почувати себе краще та виконувати креативні завдання ефективніше.
  • Не нехтувати сном. Ніколи.
  • Бути зацікавленим, вчитись новому, адже в епоху інтернету нам доступно стільки знань.
  • Спілкуватися з розумними людьми.