Graphic Design Basic
#KAMA 23
ПОТОЧНИЙ НАБІР
Прийом реєстрацій відкрито
Старт занять навесні
Форма навчання та тривалість курсу
Офлайн
10 тижнів лекцій та практики
2-3 рази на тиждень
ПН-ПТ з 19:00 до 21:00
Вартість
Повна одноразова оплата — ₴20 000
Оплата частинами — ₴22 500 (по ₴7 500 трьома платежами)
Також для людей, що постраждали під час війни, КАМА пропонує спеціальні умови та додаткові знижки.
ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН — УНІКАЛЬНИЙ ВИД МИСТЕЦТВА, ОДНІЄЮ З ГОЛОВНИХ ФУНКЦІЙ ЯКОГО Є ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗБАГАЧЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ, ЩО НАС ОТОЧУЄ.
Напрям дизайну в нашій Академії представлений курсами Graphic Design Basic, Graphic Design Advanced та UX/UI Design.
Програму Graphic Design Basic було розроблено спеціально для тих студентів, які тільки починають навчатися дизайну, а також для тих, хто не впевнений у своїх технічних навичках і хотів би підготуватися до занять на курсах Graphic Design Advanced та UX/UI Design.
Заняття поділятимуться на практичні та теоретичні. У невеликих теоретичних блоках студенти познайомляться з побудовою системи візуальної мови, роботою зі шрифтами та основами додрукової підготовки.
Програма курсу
-
Вступний блок
Растрова і векторна графіка: відмінності та особливості → Креативна лінійка Adobe Creative Cloud → Що таке дизайн: загальні поняття та терміни → Технічні питання та параметри необхідних пристроїв
-
Adobe Photoshop
Робочий простір: налаштування інтерфейсу, панелей, колірних профілів → Основи растрової графіки: параметри документа, просте малювання, робота з пензлями та шарами. → Ретуш, корекція тону та кольору: неруйнівна ретуш зображень, інструменти для видалення дефектів, коригувальні шари, корекція вибіркових ділянок зображень, смарт-фільтри → Виділення та вирізання (маскування) обʼєктів: інструменти виділення, швидка маска, растрові та векторні маски шарів, вирізання складних обʼєктів за допомогою каналів, збереження альфа-каналів → Фотоколаж та робота з текстом: смарт-обʼєкти, смарт-фільтри, шари-заливки, відсічні шари (clipping mask layers), трансформація та деформація обʼєктів, режими накладання, додавання тексту → Підготовка фотографій для портфоліо: виправлення викривлень обʼєктива, ретуш та корекція за допомогою Camera Raw, заливка та масштабування з урахуванням вмісту, авто-вирівнювання та авто-змішування шарів → Візуалізації та мокапи: фотореалістична візуалізація друку на папері, на тканині та в обʼємі, додавання тіней, рельєфності, текстурності за допомогою ефектів, деформації, пластики, фільтрів → Покадрова GIF-анімація, збереження та експорт файлів
-
Adobe Illustrator
Робочий простір: налаштування інтерфейсу, панелей, колірних профілів → Основи векторної графіки: параметри документа, артборди, векторні контури та точки привʼязки, атрибути векторних обʼєктів, інструмент перо, накладання та групування обʼєктів → Основи теорії кольору (лекція). Практика: кольори RGB, HSB та CMYK, зразки та глобальні кольори, створення гармонійної палітри → Довільне малювання: векторні пензлики, олівець, ластик, пластика, маріонеткова деформація, градієнт, маски та символи → Додаткові інструменти створення графіки: автоматична векторизація растрового зображення (трасування), піксель-арт, бленди, патерни, ефекти, обʼємна графіка: меш та 3D → Геометризована графіка: створення фігур та їхні параметри, трансформації, переміщення та вирівнювання обʼєктів, перспектива, віддзеркалення та повтор обʼєктів по колу → Створення складного обʼєкта через комбінування простих форм: обробка контурів (pathfinder), складені фігури та контури, деформації, створення паралельних контурів, напрямні лінії та базова сітка документа → Основи типографії та робота з текстом (лекція). Практика: шрифт та його накреслення, кегель, інтерліньяж, кернінг, трекінг та їхнє налаштування, текстові інструменти та контейнери, виключка, текст по контуру та в області, гліфи, види тире, лапок та пробілів, стилі тексту та абзацу → Побудова модульної сітки: базові лінії, колонки, рядки, модулі, привʼязка тексту до модульної сітки. → Основи додрукарської підготовки (лекція). Практика: підготовка макету до друку, формат та роздільна здатність, простір CMYK, тріадні кольори, простий та складовий чорний, переведення шрифтів в криві, розбирання ефектів, зведення прозорості, вильоти під обріз, експорт файлу для друку
-
Ключові інструменти Figma
Робота з шейпами та грідом → Текст → Маски → Компоненти → Стилі → Ефекти → Інтеграція растрових зображень → Робота з кольором та градієнтами → Інструменти прототипування. Основи прототипування сайтів
Куратори курсу
-
Дар'я Стеценко
Graphic designer, спеціалізується на візуальній ідентичності, поліграфії та комунікаційному дизайні. Займалася дизайном та версткою випусків українського естетичного журналу LA BOUSSOLE, зокрема «Українська ідентичність».
Лектори курсу
-
Іван Цанко
Дизайнер, типограф. Літери Івана використовують у Forbes, Readellion, "Повернись живим," JUL, ПриватБанк, "Вовки Да Вінчі," "Хвильовий," "Культурний десант," ЦЕХ, "Віхола," "Зберегти Квіти України," Diia Summit та багатьох інших проєктах.
-
Олександр Лелюхін
UX-дизайнер із понад 8-річним досвідом роботи з вебсайтами та мобільними застосунками. Він має значний досвід у продуктовому дизайні: від аналізу ринку та презентації концептів до запуску продукту та проведення A/B-тестувань. Олександр пройшов шлях від роботи в маленькому стартапі до виходу на європейські ринки. Працював над проєктами у сферах e-commerce, кешбек, криптовалют та HoReCa.
Практика на курсі
Практика на базовому рівні передбачає навчання роботи в Adobe Photoshop, Adobe Illustrator та Figma.
Для практичної роботи вам знадобиться ноутбук вже зі встановленими програмами. Орієнтовні параметри потужності: Intel i7 та вище, оперативна пам'ять 8 ГБ та вище.